Každý úspěšný podnikatel si jistě živě pamatuje na časy, kdy jeho firmu neznal nikdo a výnosy sotva pokryly měsíční provoz firmy. Tvrdou pílí a chytrými rozhodnutí se ale nakonec z malé firmy, kterou neznal nikdo, stal velký korporát, který zaměstnává stovky či dokonce tisíce lidí. Nebudeme si nalhávat, že do značné míry je na vině i jistá dávka štěstěny a předvídavost samotného majitele firmy. Na internetu najdeme celou řadu zaručených rad, které vyšly z úst úspěšných podnikatelů. Ovšem i kdyby to byla pravda, jejich obecnými radami se nejde příliš řídit. Tak jak tedy v dnešní době udržet novou firmu nad vodou a zajistit její stabilní růst? Klíčem jsou právě zákazníci a noví klienti.
Kvalitní online marketing za pomoci více webových rozhraní
Webová stránka je základ, rozhodně ale neposkytne dostatečné podmínky pro příliv nových zákazníků. Je zapotřebí si uvědomit, že doba poněkud postoupila a krom webových stránek potřebuje rostoucí firma i další platformy v podobě tematických magazínů či internetových inzercí. Nesmíme však zapomenout ani na mocnou sílu sociálních sítí. Právě ty v posledních letech zažívají největší rozmach a každý den na ně zamíří miliony lidí. Proč tedy jejich moc nevyužít ve svůj prospěch? Profil na nich může mít dnes každý, navíc je zcela zdarma.
PPC reklama pro náročnější firmy
Co to vlastně je? A jak vytvořit ppc reklamu? PPC je vlastně zkratka z anglického výrazu „Pay Per Click“, tedy v překladu zaplať za kliknutí. Už tento překlad nám do značné míry napoví, na jakém konkrétním způsobu je celá reklama založená. V posledních letech se touto formou reklamy zabývá stále větší množství programátorských firem, které nabízejí tápajícím start-upů své cenné služby. A ppc kampaň co to je? Má docílit právě většího přílivu potencionálních zákazníků na konkrétní web.